اهرم و مشتقات: نمای کلی از آینده Binance در سال 2019
نوشته شده توسط : Mihayloo

از زمان اولین حضور خود ، Binance Futures میلیاردها دلار حجم معاملات را به خود جلب کرده است و از نظر حجم به یکی از بزرگترین صرافی ها برای آینده های بیت کوین تبدیل شده است. به طور متوسط ، روزهای آینده Binance امروز بیش از 300000 BTC روزانه انجام

می شود.

در سپتامبر سال 2019 ، Binance پلت فرم معاملات آتی خود را - Binance Futures - راه اندازی کرد تا محصولات مشتق رمزنگاری را ارائه دهد و محصولات خود را گسترش دهد. طی چند ماه پس از راه اندازی آن ، Binance Futures با حجم معاملات و تعداد کاربران به عنوان یک مبادله پیشرو در آینده رمزنگاری ظاهر شد. رشد چشمگیر آن ، آینده های Binance را به عنوان یک رهبر کشف قیمت و بستر ترجیحی برای محافظت از ریسک قرار داده است.

این گزارش با شرح مختصری از آینده های Binance آغاز می شود و پس از آن خلاصه ای از رشد آینده Binance از زمان آغاز آن آغاز می شود. پس از آن ، پس از معرفی قراردادهای آتی دائمی ، اختلال در وضع موجود Binance را تجزیه و تحلیل می کند. پس از آن ، تأثیر معاملات آینده Binance در صنعت Crypto-Cedivatives و همچنین تکامل چشم انداز رقابتی آن را بررسی می کند. سرانجام ، با بحث در مورد برنامه ها و پروژه های آینده که می تواند رشد آینده Binance را به عنوان یک بستر و یک منبع نوظهور برای کشف قیمت در صنعت دارایی دیجیتال انجام دهد ، نتیجه می گیرد.

1. شرح آینده های Binance

یک بازار مشتقات در تبدیل ارزهای رمزنگاری شده به یک اکوسیستم جامع blockchain که باعث تقاضا از سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی می شود ، بسیار مهم است.

از زمان مقدمه ، بازار آینده و مشتقات BTC در حال گسترش است و تقاضا برای مشتقات رمزنگاری همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

1. 1 توضیحات کلیدی قراردادها

از تاریخ 31 دسامبر 2019 ، Binance Futures سه قرارداد ارائه می دهد.

جدول 1 مشخصات قرارداد این محصولات آتی دائمی را مشخص می کند.

جدول 1 - مشخصات قراردادهای آتی دائمی Binance

منبع: Binance Futures ، داده ها از اول ژانویه 2020

قراردادهای آتی Binance دائمی است. به طور کلی ، قراردادهای دائمی ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند:

AUTO-ROLLOVER: مشتری ها ملزم نیستند که قراردادهای ماه جلوی آن را به حالت بعدی بپردازند. بر خلاف موقعیت های آتی ، مشتریان نیازی به هر موقعیتی در هر دوره زمانی ندارند. به عنوان مثال ، یک کاربر می تواند موقعیت کوتاهی را برای دائمی حفظ کند ، مگر اینکه نقدینگی شود.

بدون تاریخ انقضا: معامله گران می توانند موقعیت ها را بدون تاریخ انقضا حفظ کنند و برخلاف قراردادهای آتی سنتی، نیازی به پیگیری ماه های تحویل مختلف ندارند. در نتیجه، معاملات قراردادهای دائمی بسیار شبیه به جفت معامله در بازار نقدی است.

نرخ تامین مالی: هر هشت ساعت، نرخ‌های تامین مالی بر اساس تفاوت با حق نقطه‌ای، به بلندمدت یا کوتاه مدت پرداخت می‌شود. از واگرایی پایدار در قیمت بازارهای نقدی و قرارداد دائمی جلوگیری می کند.

در همین حال، قراردادهای آتی دائمی در Binance ویژگی های زیر را ارائه می دهند:

قوانین قیمت گذاری واضح: هر قرارداد آتی مقدار دارایی پایه تحویل شده برای یک قرارداد را مشخص می کند که به عنوان "واحد قرارداد" نیز شناخته می شود. برای مثال، قراردادهای آتی BTC/USDT، ETH/USDT، و BCH/USDT تنها یک واحد از دارایی پایه مربوطه را نشان می‌دهند که مشابه بازارهای نقدی است.

تسویه در USDT: قراردادها بر اساس USDT تعیین و تسویه می شوند. از این رو، سهولت حضور کاربران جدید در این بازارها را فراهم می کند.

اطلاعات بیشتر را می توانید در Binance Academy پیدا کنید.

1. 2 مروری بر محصولات موجود

جدول 2 - مروری بر محصولات فهرست شده در Binance Futures

منبع: Binance Futures، داده ها از 1 ژانویه 2020

معاملات آتی بیت کوین (BTC/USDT)

بیت کوین فیوچر اولین محصولی بود که بایننس را وارد صنعت آتی ارزهای دیجیتال کرد. در 9 سپتامبر، Binance Futures پیشنهاد BTC خود را با USDT به عنوان دارایی مظنه خود راه اندازی کرد.

معاملات آتی اتریوم (ETH/USDT)

پس از راه اندازی موفقیت آمیز معاملات آتی BTC، Binance Futures قراردادهای آتی ETH را برای گسترش سبد محصولات خود معرفی کرد. قراردادهای ETH تا 50 برابر اهرم ارائه شد و متعاقباً به 75 برابر افزایش یافت. بایننس قراردادهای آتی ETH را با USDT به عنوان وثیقه ارائه می دهد و تحت نماد ETH/USDT در پلت فرم معاملات آتی بایننس قابل معامله است.

معاملات آتی بیت کوین کش (BCH/USDT)

بایننس فیوچرز با افزودن آتی بیت کوین کش به پلتفرم آن در 19 دسامبر به گسترش خود ادامه می دهد. این قرارداد تحت نماد BCH/USDT قابل معامله است و تا 75 برابر اهرمی را در پلت فرم معاملاتی Binance Futures ارائه می دهد.

2. رشد شهابی معاملات آتی بایننس و تأثیر آن بر بایننس

2. 1 رشد حجم و علاقه باز

بایننس فیوچرز در مدت کوتاهی شاهد معامله قراردادهای آتی کریپتو به ارزش 90 میلیارد دلار از روز اول خود بود. معاملات آتی بایننس در سپتامبر 2019 با اولین محصول خود، قرارداد دائمی BTC/USDT آغاز شد. در روز اول، حجم 19253 بیت کوین بر روی پلتفرم آن معامله شد که معادل 170 میلیون دلار قراردادهای آتی است. این یک شروع قوی برای Binance Futures بود زیرا این پلتفرم به 5 رتبه برتر در حجم روزانه معاملات آتی BTC راه یافت.

ده روز پس از عرضه، بایننس فیوچرز رکورد جدیدی از 74647 بیت کوین در حجم 24 ساعته را ثبت کرد که نشان دهنده رشد 388 درصدی نسبت به روز اول آن است. Binance Futures اولین ماه خود را با 5. 4 میلیارد دلار معامله یا 653630 BTC به پایان رساند. با ادامه رشد، حجم معاملات روزانه در معاملات آتی بایننس در نهایت در عرض چند هفته از معاملات نقدی Binance BTC پیشی گرفت و از آن زمان تاکنون این موضوع ادامه داشته است.

نمودار 1 - حجم معاملات آتی بایننس هفتگی از زمان عرضه

منبع: Binance Futures، داده ها از 5 ژانویه 2020

اکتبر ماه مهمی برای Binance Futures و جامعه ارزهای دیجیتال بود. به طور خاص، Binance Futures حجم معاملات 315000 بیت کوین را در یک روز ثبت کرد که ارزش واقعی آن نزدیک به 3 میلیارد دلار است. Binance Futures هفته را با بیش از 8 میلیارد دلار معامله به پایان رساند که بالاترین رقم از زمان آغاز به کار بود.

نوامبر با معامله 4, 042, 674 بیت کوین، بهترین عملکرد را تا کنون داشته است که 65. 71 درصد افزایش ماهانه را نشان می دهد. در ماه نوامبر، Binance Futures به بالاترین حجم معاملات روزانه بیش از 370000 BTC (تقریباً 2. 7 میلیارد دلار) رسید. هفته بعد، Binance Futures بالاترین حجم هفتگی خود را با بیش از 11 میلیارد دلار معامله داشت.

در ماه دسامبر، Binance Futures سبد محصولات خود را با معرفی قراردادهای آتی اتریوم (ETH) گسترش داد. مانند قراردادهای آتی بیت کوین، قراردادهای بایننس فیوچرز ETH مظنه شده و به دلار تتر (USDT) با حداکثر اهرم 75 برابری پرداخت می شود.

مجموع حجم ETH در هر دو صورت نقطه ای و آتی از زمان عرضه آتی دو برابر شده است. تا اواسط دسامبر، حجم روزانه معاملات آتی اتریوم از مرز 100 میلیون دلار گذشت و بیش از 1 میلیون قرارداد آتی اتریوم در یک روز معامله شد.

به طور متوسط ، بیش از 80 درصد از معامله گران در معاملات آتی Binance با اهرم 20x یا بالاتر (به نمودار 2 مراجعه کنید). علاوه بر این ، 20 ٪ از کاربران با 100 برابر یا بیشتر اهرم تجارت می کنند. در حالی که تجارت اهرم بالا در بین بازرگانان خرده فروشی Binance Futures محبوب ترین است ، بیشتر معامله گران نهادی آن ، که به 81 درصد از کل حجم معاملات کمک می کنند ، تمایل به تجارت در اهرم 20 برابر یا کمتر دارند.

نمودار 2 - میانگین 30 روزه استفاده از اهرم در آینده Binance

منبع: Binance Futures ، داده ها از اول ژانویه 2020

در جنبه های دیگر ، علاقه باز به آینده Binance از ابتدا رشد مداوم را نشان داده است. در اوایل ماه نوامبر ، علاقه آزاد به آینده Binance در روز کمتر از 50 میلیون دلار بود. در تاریخ 17 دسامبر ، علاقه آزاد به Binance Futures ، 100 میلیون دلار امتیاز را شکست ، زیرا بیت کوین در پایین ترین سطح اخیر خود قرار می گیرد ، از آن زمان تاکنون چنین بوده است. امروز ، علاقه باز آن به علامت 150 میلیون دلاری نزدیک می شود که از دو ماه پیش سه برابر است.

نمودار 3 - علاقه روزانه (OI) از 4 نوامبر 2019 تا اول ژانویه 2020

منبع: Binance Futures، داده ها از 1 ژانویه 2020

2. 2 اختلال در وضع موجود Binance: SPOT VS FUTURES

با رشد آینده Binance ، حجم معاملات روزانه در سکوی آتی خود سرانجام طی چند هفته از معاملات نقطه ای فراتر رفت و از آن زمان تاکنون چنین بوده است. در ابتدا ، معاملات Spot دارای حجم معاملات حاکم بود ، که 99 ٪ مشاغل Binance از طرف مشتریان Spot انجام شده است. در پایان ماه اول ، Binance Futures به 50 ٪ از حجم معاملات با مشتری های Spot در هر زمان که فرصت های معاملاتی ایجاد می شود ، بین SPOT و آینده تغییر می کند.

در هفته دوم اکتبر ، معاملات معاملات آتی Binance به 70 ٪ از کل حجم معامله شده رسیده است. سنبله حجم همزمان با افزایش شدید قیمت بیت کوین از کمترین 7. 4 کیلو دلار به 9. 6 کیلو دلار در طی 48 ساعت است. افزایش حجم در معاملات آتی نشان می دهد که تقاضای زیادی برای تجارت اهرم در بین پایگاه کاربر آن وجود داشته است. از اواسط ماه نوامبر ، آینده های Binance همچنان به 75 ٪ از حجم های مربوط به موقعیت خود بر روی موقعیت خود ادامه می دهند زیرا اشتهای سرمایه گذاران برای تجارت مشتقات رشد می کنند.

نمودار 4 - SPOT BITCOIN vs Bitcoin Futures درصد حجم هفتگی

منبع: Binance Futures، داده ها از 5 ژانویه 2020

از زمان افزودن ETH/USDT ، معاملات آتی به رشد قابل توجهی در حجم معاملات کلی در ETH کمک کرده است. حجم کل ETH در هر دو نقطه و آینده از زمان معرفی آینده ETH دو برابر شده است ، از 434 میلیون دلار به 893 میلیون دلار. با افزایش اهرم در آینده ETH/USDT از 50 برابر به 75x ، Binance Futures در اوایل ماه دسامبر شاهد افزایش شدید حجم در سکوی خود بود. از آن زمان ، حجم معاملات در هر دو سیستم عامل در محدوده 50-55 ٪ تثبیت شده است که آینده های ETH به نیمی از کل حجم ETH در سیستم عامل های دوتایی کمک می کنند.

نمودار 5 - SPOT Ethereum vs Ethereum Futures درصد حجم هفتگی

منبع: Binance Futures، داده ها از 5 ژانویه 2020

در ماه دسامبر ، معاملات آتی BCH به سکوی Binance Futures اضافه شد و حداکثر 75 برابر اهرم را ارائه می داد. از ابتدا تقاضای زیادی برای آینده BCH وجود داشت ، با 20 میلیون دلار ارزش قراردادهای آتی در روز اول خود معامله شد. در همان روز ، BCH Spot Markets تنها 10. 1 میلیون دلار ارزش حجم معامله شده را ثبت کرد. بنابراین ، معاملات آتی BCH 67. 1 ٪ از کل حجم معامله شده برای BCH در هر دو سیستم عامل را به خود اختصاص داده است. حجم معاملات معاملات آتی BCH از آن زمان به بعد از هر زمان دیگری بهتر است ، حتی سه روز پس از راه اندازی آن به 89. 6 ٪ رسید.

نمودار 6 - SPOT BITCOIN Cash vs Bitcoin Cash Futures درصد حجم روزانه

منبع: Binance Futures ، داده ها از 5 ژانویه 2020

3. تجزیه و تحلیل تأثیر معاملات آتی Binance در صنعت Crypto-Cedivatives

3. 1 چشم انداز قبل از راه اندازی Futures Binance

آینده بیت کوین در سال 2017 ، در آخرین بازار گاو نر Crypto ، محبوبیت زیادی پیدا کرد. به طور سنتی ، حجم در Bitmex حاکم بوده است. از آن زمان ، بسیاری از صرافی های رمزنگاری شده برای ارائه معاملات آینده رمزنگاری ، در درجه اول آینده BTC ، برای گرفتن سهمی از بازار سریع رشد ، پیوسته اند.

از ابتدای سه ماهه دوم به اوج خود در ژوئیه 2019 ، کل بازار رمزنگاری آینده تقریباً +600 ٪ رشد کرده است که حاکی از تقاضای زیاد سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی است (به نمودار 7 مراجعه کنید).

نمودار 7 - آتی معاملات آتی بیت کوین آتی آینده پیشین

منبع: Binance Futures ، داده ها از مارس 2019 تا آگوست 2019

Bitmex 57. 3 ٪ از صنعت معاملات رمزنگاری-آینده ها را تحت سلطه قرار داد زیرا سایر مبادلات مانند Huobi Futures و Futures Okex پشت سر گذاشتند. معاملات آتی اوککس و آینده هووبی مبادلات باقیمانده ای بودند که به ترتیب 23. 8 ٪ و 9 ٪ سهم قابل توجهی از بازار داشتند (به نمودار 8 مراجعه کنید). Bitmex تا نیمه دوم سال 2019 بر روی رهبری بازار خود برگزار شد ، جایی که ظهور آینده Huobi ، به تدریج سهم خود را از بازار از Bitmex افزایش داد ، در حالی که آینده اوککس به طور پیوسته قدرت بازار خود را حفظ می کرد.

نمودار 8 - سهم بازار مبادلات مبادله های Crypto- مبادلات بین مارس و آگوست 2019

منبع: Binance Futures ، داده های مارس 2019 تا آگوست 2019 ؛سهم بازار به صورت (حجم / کل حجم بازار 5 صرافی) محاسبه می شود) x 100

3. 2 آینده چشم انداز پس از عضویت

از زمان معرفی معاملات آتی Binance ، معامله گران گزینه های بیشتری دارند و تنوع بهتری از سیستم عامل های معاملاتی را برای انتخاب انتخاب می کنند.

به همین ترتیب ، بازار مشتقات رمزنگاری اکنون در یک سطح بازی قرار دارد.

همانطور که در نمودار 9 نشان داده شده است ، حجم بازار از ابتدای آینده Binance به تدریج تثبیت و افزایش یافته است ، با وجود بازار خرس در بیت کوین در همین مدت.

دلیل اصلی رشد آن به دلیل افزایش علاقه سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی است. Binance Futures با ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در بازار رمزنگاری ، مشارکت بیشتری از این سرمایه گذاران گزارش داد.

نمودار 9 - حجم آتی بیت کوین ماهانه از زمان معرفی آینده Binance

منبع: Binance Futures ، داده ها از مارس 2019 تا دسامبر 2019

رشد سریع آتی Binance تأثیر قابل توجهی در صنعت داشت زیرا مبادله هر ماه به شکستن سوابق ادامه می یابد. از زمان مقدمه ، Binance Futures سهم خود را از بازار از 2. 5 ٪ در ماه سپتامبر به 13. 7 ٪ در ماه نوامبر افزایش داده است - در دوره کوتاه دسترسی خود را با شش برابر گسترش داده است (به نمودار 4 مراجعه کنید).

در ماه اکتبر ، Binance Futures در رده بندی حجم روزانه BTC Futures به مقام چهارم صعود کرد زیرا سهم بازار آن به 10. 1 ٪ جدید رسید.

یک ماه بعد ، Binance Futures سهم خود را از بازار 13. 7 ٪ افزایش داد ، به این معنی که آینده های Binance نیمی از حجم تجارت را به عنوان رقبای نزدیک خود که قبلاً وارد بازار شده بودند ، پردازش می کردند.

از زمان راه اندازی Binance Futures ، Bitmex دید که سهم بازار آن از 58. 8 ٪ در مارس 2019 به 31 ٪ امروز کاهش یافته است. از طرف دیگر ، Futures Okex Futures و Huobi به ترتیب موقعیت خود را با سهم بازار 26. 1 ٪ و 24. 4 ٪ حفظ کردند.

نمودار 10 - سهم بازار (از زمان Binance Futures)

منبع: Binance Futures ، داده های سپتامبر 2019 تا دسامبر 2019 ؛سهم بازار به صورت (حجم / کل حجم بازار 5 صرافی) محاسبه می شود) x 100

4- تکامل چشم انداز رقابتی در صنعت Crypto-Cedrivatives.

علیرغم رقابت شدید از Binance Futures ، Huobi و Okex ، Bitmex هنوز هم قابل توجه ترین بخش از بازار مشتقات رمزنگاری را دارد ،~31 ٪ از پایان نوامبر 2019.

در ماه سپتامبر ، بازار آتی در مجموع 213 میلیارد دلار در 5 مبادله برتر با حجم معامله شد. Bitmex با 78 میلیارد دلار قراردادهای معامله شده بر روی سکو خود ، بازار را هدایت کرد ، در حالی که Okex و Huobi به ترتیب با 67. 6 دلار و 54. 3 میلیارد دلار عقب افتادند. در ماه اول عملیات خود ، Binance Futures 5. 4 میلیارد دلار حجم ثبت کرد و این شکاف را با رده چهارم Deribit کاهش داد که 7. 7 میلیارد دلار حجم در آن معامله شد.

در 24 سپتامبر ، هنگامی که قیمت BTC در عرض چند دقیقه 12 ٪ کاهش یافت ، بسیاری از سیستم عامل های اصلی دیگر اضافه بار یا قطع کامل را تجربه کردند. جالب اینجاست که آینده Binance جزء معدود مبادلات برای ادامه عملیات صاف بود ، این به دلیل موتور تطبیق سریع آن بود که می تواند تا 100000 سفارش در ثانیه را مدیریت کند.

نمودار 11 - حجم معاملات 5 مبادله مشتقات برتر در ماه سپتامبر

منبع: Binance Futures ، داده هایی از اول تا 30 سپتامبر 2019

در ماه اکتبر ، 5 حجم برتر جمع شده با 1. 6 ٪ به 216 میلیارد دلار افزایش یافت. Bitmex شاهد کاهش حجم با 77 میلیارد دلار بود که ماهانه در ماه 1. 3 ٪ کاهش یافته است. Okex و Huobi همچنین به ترتیب هر دو ماه با 59 و 49. 8 میلیارد دلار ، به ترتیب 12. 7 ٪ و 8. 3 ٪ پایین تر از ماه قبل بودند. در مقابل ، آینده های Binance با افزایش 311 ٪ حجم بالاتری را به ثبت رساندند زیرا تعداد بیشتری از کاربران به پلت فرم تازه راه اندازی شده و سبقت Deribit ، که به میزان متوسط به 8. 3 میلیارد دلار افزایش یافته است (مراجعه به نمودار 9). به همین ترتیب ، سهم آتی Binance از بازار با پنج برابر به 10. 1 ٪ افزایش یافته است.

نمودار 12 - حجم معاملات 5 مبادله مشتقات برتر در ماه اکتبر

منبع: Binance Futures ، داده هایی از اول تا 31 اکتبر 2019

حجم در ماه نوامبر برای Bitmex و Okex در حال کاهش بود و هر دو سیستم عامل به ترتیب شاهد کاهش حجم 10. 4 ٪ و 1. 9 ٪ بودند. Deribit با 15 ٪ حجم پایین تر از هفته قبل ، مهمترین کاهش در بین گروه را مشاهده کرد. Huobi و Binance Futures در ماه نوامبر رشد مثبتی را مشاهده کردند ، هووبی رشد 9. 13 ٪ در حجم را ثبت کرد در حالی که معاملات آتی Binance در ماه به ماه 36. 6 ٪ رشد داشت.

نمودار 13 - حجم معاملات 5 بورس اوراق بهادار برتر در ماه نوامبر

منبع: Binance Futures، داده ها از 1 تا 30 نوامبر 2019

نوامبر ماه بسیار خوبی برای Binance Futures بود، زیرا این صرافی برای کاهش فاصله با رقبای خود نزدیک تر شد. در ماه نوامبر، بایننس فیوچرز عملکرد قابل‌توجهی در برابر BitMEX، OKex و Houbi داشت زیرا حجم آن از زمان عرضه آن 600 درصد رشد کرد. در این ماه، بایننس فیوچرز در برابر OKex و Huobi، مرز 50% درصد حجم را شکست. Binance Futures نیز در برابر BitMEX، پس از کاهش متوالی حجم بیت‌مکس، مورد توجه قرار گرفت. به این ترتیب، Binance Futures شاهد درصد حجم در برابر BitMEX از 10٪ در سپتامبر، به میانگین 50٪ تا پایان نوامبر، با بالاترین علامت در 65. 8٪ بود. علاوه بر این، بایننس فیوچرز در 22 نوامبر با معامله 371214 بیت کوین رکورد بی سابقه ای را شکست. افزایش حجم در جریان فروش گسترده BTC رخ داد که شاهد کاهش 20 درصدی قیمت ها در عرض چند روز بود و از 8500 دلار به 6762 دلار رسید.

5. نتیجه گیری و در سال 2020 به دنبال چه چیزی باشیم؟

از سال 2019، کل صنعت آتی ارزهای دیجیتال رقابتی تر از همیشه شده است، زیرا صرافی های ارز دیجیتال برای ارائه جدیدترین محصولات و قابلیت ها برای جذب کاربران رقابت می کنند. به این ترتیب، سهم بازار بین 5 بورس اوراق بهادار برتر کمتر متمرکز است و اکنون در یک زمینه بازی برابر است.

اگرچه معاملات آتی بیت کوین هنوز در مراحل ابتدایی خود است، اما در حال حاضر، بازار آتی بازار نقدی را به چالش می کشد. در پلتفرم معاملاتی بایننس، معاملات آتی از بازارهای نقدی پیشی گرفته است زیرا سرمایه گذاران به دنبال گزینه های بیشتری برای استفاده از دارایی های رمزنگاری خود هستند. با اضافه شدن پیشنهادهای جدید مانند ETH/USDT و BCH/USDT، احتمالاً حجم در سال 2020 به رشد خود ادامه خواهد داد. در ماه های آینده، Binance Futures قصد دارد عرضه محصولات خود و همچنین افزودن وثیقه BUSD را بیشتر گسترش دهد.

BUSD یک استیبل کوین با پشتیبانی دلار آمریکا است که به عنوان مشارکت بین بایننس و پکسوس راه اندازی شد. در سپتامبر 2019، بایننس استیبل کوین را به عنوان وثیقه در برابر ارزهای رمزنگاری شده پرمعامله مانند BTC و ETH معرفی کرد.

به گفته بایننس، وثیقه BUSD در پلتفرم آتی آن در دسترس خواهد بود تا تنوع بیشتری را برای کاربران فراهم کند. اخیراً Binance Futures از راه اندازی معاملات آتی XRP و EOS در پلتفرم معاملاتی خود خبر داد. معاملات آتی دائمی XRP و EOS به ترتیب از 6 و 8 ژانویه آغاز شد و حداکثر اهرم 75 برابری را ارائه کرد.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: